Re: Asus / Tyan Mainboards : Anbefalinger / erfaringer ønskes.

From: Torben Sørensen (none@ts--interactive.as.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 21 May 2004 - 21:14:11 CEST

Subject: Re: Asus / Tyan Mainboards : Anbefalinger / erfaringer ønskes.
From: "Torben Sørensen" <none@ts--interactive.as.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Fri, 21 May 2004 21:14:11 +0200

Hej Kristian

Jeg har et Asus P4P800 DELUXE bundkort (med GB netkort og lyd). Jeg har aldrig haft nogle problemer med FreeBSD 5.2.1. CPU'en er en P4 2.8 GHz Presscot (den medfølgende køler larmer så meget at jeg måtte ud og købe en Zalman i stedet for).
Jeg har 1 GB Samsung ram (har hørt at det køre godt sammen med bundkortet).

Det kan anbefales (læs mere på http://www.midtdata.dk/asp/bestil/ProduktInfo.asp?model=P4P800-DELUXE)

Med venlig hilsen
Torben Sørensen
Web/Domino udvikler