Re: 5.2.1 og SATA

From: Joachim Bondo (none@bsd--bondo.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 21 May 2004 - 17:21:42 CEST

From: Joachim Bondo <none@bsd--bondo.net.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: 5.2.1 og SATA
Date: Fri, 21 May 2004 16:21:42 +0100
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On 21 May 2004, at 16:01, Simon L. Nielsen wrote:

> ftp://snapshots.jp.freebsd.org/pub/FreeBSD/snapshots/i386/ISO-IMAGES/
> 5.2-CURRENT-20040521-JPSNAP.iso
>
> Skulle være den nyeste idag.

Ja, det er sgu' imponerende - jeg er ikke lige vant til daglige builds
fra Windows-verdenen. Tak for linket.

Jeg har haft maskinen åben i mellemtiden og kan se, at motherboardet
har hvad der ligner almindelig en SCSI-controller, mens hardiskene kun
kan tilsluttes via SATA. Da jeg ikke ønsker at udskifte hardiskene, må
det komme an på, om -CURRENT løser problemet eller ej. I hører
nærmere...

Joachim