Re: Fwd: "Re: EuroBSDCon 2004 semi-official announcement"

From: Henrik Boegh (none@henrik.list--boegh.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 17 Mar 2004 - 19:07:16 CET

Date: Wed, 17 Mar 2004 19:07:16 +0100
From: Henrik Boegh <none@henrik.list--boegh.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Fwd: "Re: EuroBSDCon 2004 semi-official announcement"

On Wed, Mar 17, 2004 at 06:04:32PM +0100, Poul-Henning Kamp wrote:

> Så vidt jeg husker tager det temmelig præcist 10 timer med tog
> fra københavn til karlsruhe, så det er jo mulighed.

Nu ved jeg ikke lige med tog men der er ca. 900 km til Karlsruhe fra
København så alt efter timingen kan man nå derned på 5-6-7 timer med
bil.
Nu ved jeg ikke lige hvordan mit program ser ud på det tidspunkt, men
hvis tiden er til det kunne jeg nok rent personligt godt finde på at
køre derned.

--
Hilsen
Henrik Bøgh ( henrik.list@boegh.net )