Re: Fwd: "Re: EuroBSDCon 2004 semi-official announcement"

From: Poul-Henning Kamp (none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 17 Mar 2004 - 18:04:32 CET

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Fwd: "Re: EuroBSDCon 2004 semi-official announcement"
From: "Poul-Henning Kamp" <none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Wed, 17 Mar 2004 18:04:32 +0100

Karlsruhe ligger desværre urimeligt langt nede i Tyskland taget i
betragtning hvor godt der smager på de kanter.

Hvis det viser sig at de har stablet et godt program på benene
burde vi prøve om vi kan stable en "pakketur" sammen.

Så vidt jeg husker tager det temmelig præcist 10 timer med tog
fra københavn til karlsruhe, så det er jo mulighed.

--
Poul-Henning Kamp       | UNIX since Zilog Zeus 3.20
phk@FreeBSD.ORG         | TCP/IP since RFC 956