Problem med sendmail 8.12.10 og relaying

From: Kim Nielsen (none@kn--insecurity.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 17 Mar 2004 - 00:17:51 CET

Subject: Problem med sendmail 8.12.10 og relaying
From: Kim Nielsen <none@kn--insecurity.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Wed, 17 Mar 2004 00:17:51 +0100

Hejsa,

Jeg har et problem med en FreeBSD 4.8's sendmail som jeg ikke kan få til
at lade være med at relaye for alt og alle. Jeg har prøvet at gå
igennem http://www.mail-abuse.org/tsi/ar-fix.html men desværre uden
held.
Håber nogen kan kaste lidt lys på dette.

Mine config filer:
http://insecurity.dk/archive/sendmail/arsenium.mc
http://insecurity.dk/archive/sendmail/freebsd.mc
http://insecurity.dk/archive/sendmail/sendmail.cf

min LocalIP indeholder:
192.168
127.0.0.1

og local-host-names indeholder kun et domaine og det samme gør
relay-domains

jeg har prøvet at fjerne mine mc filer og hente dem fra
/usr/src/etc/mail men den relayer desværre stadigvæk og kan ikke lige se
hvad problemet skulle være :( så al hjælp ville være lækkert

Med venlig hilsen
Kim