Re: FreeBSD ports: expat2 i ny version giver problemer

From: Jakob Breivik Grimstveit (none@jakob--grimstveit.no.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 16 Mar 2004 - 23:32:14 CET

Subject: Re: FreeBSD ports: expat2 i ny version giver problemer
From: Jakob Breivik Grimstveit <none@jakob--grimstveit.no.lh.bsd-dk.dk>
To: Erik Norgaard <none@norgaard--locolomo.org.lh.bsd-dk.dk>
Date: Tue, 16 Mar 2004 23:32:14 +0100

On Tue, 2004-03-16 at 10:58, Erik Norgaard wrote:

> Jeg var ikke bekendt med -aRru til portupgrade, og ex. libtool
> findes i flere versioner på mit system, så jeg troede at det var
> en løsning.

Det kan vere ein fordel å fjerne pakker som ligg i fleire versjonar og
så installere siste versjon/nyeste port ein gong til. Trur ikkje det er
vanleg å ha samme programvare i fleire versjonar på eit vanleg
FreeBSD-system.

Hypotetisk:

# pkg_info|grep libtool
libtool1
libtool2
libtool3

# pkg_delete -f libtool1 libtool2 libtool3

... så gå inn i ein port som du veit krever siste versjon av libtool3 og
`make clean deinstall reinstall` derifrå eller `portupgrade -frRu
someport`.

Til dømes hoppa dei akkurat over frå ruby-1.6 til ruby-1.8 - sjå
instruksjonar for korleis ein ideelt bør handtere handtere det her:
200402261920.i1QJK9DA070598@repoman.freebsd.org">http://www.freshports.org/commit.php?message_id=200402261920.i1QJK9DA070598@repoman.freebsd.org

FYI. HTH. Håper eg ikkje skreiv noko direkte galt her.

--
Jakob Breivik Grimstveit, http://www.grimstveit.no/jakob, +47 48298152