Re: Store HD'ere ?

From: Gregers Petersen (none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 14 Mar 2004 - 10:45:45 CET

Subject: Re: Store HD'ere ?
From: Gregers Petersen <none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Sun, 14 Mar 2004 10:45:45 +0100

Jeg havde først tænkt mig at lave 2 partitions på disken - en til
systemet & en til "lagerplads" - men kom så til at tænke på at det
simpleste måske var at lave en stor 'slice' på disken hvor jeg så bare
allokere rigtig mange GB til: /usr
Men så kom jeg til at tænke på at der måske var et eller andet med
"store diske", som kunne skabe problemer på en eller anden måde ?

Men jeg kan selvfølgelig også bare lave 2 partitions også mount'e
"lagerpladsen" under /usr (eller lignende).

Men jeg takker for kommentarerne

Gregers