Re: Store HD'ere ?

From: Jesper Monsted (none@jesper--monsted.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 14 Mar 2004 - 10:20:55 CET

Date: Sun, 14 Mar 2004 10:20:55 +0100
From: Jesper Monsted <none@jesper--monsted.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Store HD'ere ?

On Sun, Mar 14, 2004 at 10:00:32AM +0100, Gregers Petersen wrote:
>Er der noget jeg skal tage hensyn til i forbindelse med at installere
>FreeBSD 5.2.1 på én stor harddisk (120-160 GB) - hvor jeg allokerer hele
>disken til FreeB* ?

Naeh, det virker saadan set bare. Du kan overveje at dele den op saa
system ligger paa en mindre del og data paa resten, men en del
leveradoerer er i hvert fald gaaet vaek fra den tankemaade (omend jeg er
sikker paa at der er folk her der mener det modsatte - det har da ogsaa
sine fordele at dele det op).

/Jesper