Re: Kommende general forsamling ?

From: Flemming Jacobsen (none@fj--fj.batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 25 Jun 2004 - 13:00:32 CEST

Date: Fri, 25 Jun 2004 13:00:32 +0200
From: Flemming Jacobsen <none@fj--fj.batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Kommende general forsamling ?

Hey alle.

Suk!
Jeg antog at nedenstående var et oplæg på bestyrelses listen og ikke
offentligt (kommentarer om gamle fjolser til /dev/null, tak).

Så for nu at putte lidt forklaringer på til de der ikke har fulgt
diskussionen på bestyr@ ...

Vi vil gerne kigge på at flytte fremtidige generalforsamlinger
til weekenden. Men det er væsentligt at vi får et overblik over
hvilke dage flest kan, så vi får det størst mulige fremmøde.

        Hyg'
        Flemming