Re: Kommende general forsamling ?

From: Gregers Petersen (none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 25 Jun 2004 - 12:47:51 CEST

Date: Fri, 25 Jun 2004 12:47:51 +0200
From: Gregers Petersen <none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Kommende general forsamling ?

Som det sikkert kan forståes af mine indlæg, så ville jeg gerne komme
(min forespørgsel om en evt. flytning er afledt af at jeg har en familie
der på hverdage forventer at blive hentet fra hhv. børnehave, at
aftensmaden er færdig og der-til-hørende aktiviteter klares - og de ting
kan være svære at kombinere med at jeg befinder mig i København, og min
ægtefælle kan være svær at overbevise når jeg prøver at argumentere med
at det er noget rent privat) ..

Men tingene er ikke anderledes end at jeg fuldt ud bøjer mig for
flertallets afgørelse ... :-)