FreeBSD 5.2.1 under VMware?

From: Klaus Harbo (none@klaus--harbo.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 25 Jun 2004 - 13:46:29 CEST

Date: Fri, 25 Jun 2004 13:46:29 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: FreeBSD 5.2.1 under VMware?
From: Klaus Harbo <none@klaus--harbo.net.lh.bsd-dk.dk>

Jeg har primært brugt OpenBSD de sidste par år, men jeg har nu tænkt mig
at sætte en FreeBSD server op. Det er meningen at den skal køre under
VMware v.3.0.0, men jeg er løbet ind i problemer med overhovedet at
boote den FreeBSD 5.2.1 kernel jeg har downloadet. Jeg har googlet en
del, men har ikke rigtigt fundet noget brugbart bud på at komme videre -
jeg fandt en posting et sted som antydede at problemer med at køre
FreeBSD 5 under vmware kunne have noget med at SMP-support at gøre,
andre steder siges det at problemer kan skyldes at der stadig er fejl
ACPI-supporten...

Er der mon nogen på listen som kender status mht. til at køre FreeBSD 5
under vmware??

-Klaus.