Re: DLink DWL-G520 og Søris 4801 med FreeBSD 5.2.1

From: Flemming Jacobsen (none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 28 Jul 2004 - 20:06:25 CEST

Date: Wed, 28 Jul 2004 20:06:25 +0200
From: Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: DLink DWL-G520 og Søris 4801 med FreeBSD 5.2.1

Jimmy Selgen wrote:
> For noget tid siden så jeg en mail vedr. et Dlink DWL-G520 (ikke +) som skulle
> kunne anvendes i en net4801.
>
> Er der nogen der har gjort sig nogle erfaringer med det siden ?

Mit AP er baseret på dette kort og en 4501.
Det virker fint i FreeBSD 5.2 og senere (jeg bruger -current fra
midt-maj).

> Kan antennen fra kortet anvendes i soekris'en, eller skal man ud og have købt
> sig sådan et par stykker, og _hvor_ kan de købes i .dk

Jeg har monteret kortet i PCI slottet, og boret hul i kassen så
antennen kan stikke ud. Det var ret nemt.

> Hvis DLink allerede har fået spoleret kortet så det ikke længere kan anvendes,
> hvad skal man så lede efter ?

Godt spørgsmål.
Mit er HW version A2 - det står tydeligt på kortet.

        Hyg'
        Flemming

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj@batmule.dk
   ---===   If speed kills, Windows users may live forever.   ===---