Re: DLink DWL-G520 og Soekris 4801 med FreeBSD 5.2.1

From: Gregers Petersen (none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 28 Jul 2004 - 19:58:26 CEST

Date: Wed, 28 Jul 2004 19:58:26 +0200
From: Gregers Petersen <none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: DLink DWL-G520 og Soekris 4801 med FreeBSD 5.2.1

Så vidt jeg har set skal du bare forvandle det D-Link kort til et
mini-pci med det medfølgende 'kit' - så skulle det uden problemer kunne
monteres (men jeg taler udelukkende udfra at have set det setup som
'Kramse' har lavet på sin ene soekris + er selv ejer af et G520 kort der
er monteret i en normal pci ...)
Så længe kortet melder tilbage med besked om at det er baseret på et
Atheros chipset når du 'prober' det så skulle der ikke være nogen
problemer med at det skulle være blevet spoleret ... kan du ikke få
fingre i omtalte D-Link kort så findes der et tilsvarende fra Netgear ..

Gregers