Re: DLink DWL-G520 og Søkris 4801 med FreeBSD 5.2.1

From: jsn@devlix.dk
Date: Thu 29 Jul 2004 - 11:32:08 CEST

Date: Thu, 29 Jul 2004 11:32:08 +0200 (CEST)
Subject: Re: DLink DWL-G520 og  Søkris 4801 med FreeBSD 5.2.1
From: jsn@devlix.dk
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

> Godt spørgsmål.
> Mit er HW version A2 - det står tydeligt på kortet.

Så fik jeg da købt sådan et kort, nu kommer det spændende så. Mit kort er et
D-Link DWL-G520, HW version B2, Firmware v. 3.1.6.

Nogen der har prøvet sådan et kort med FreeBSD ?

Jeg har googlet efter det, men kan kun finde referencer til DWL-G520 (ingen
hw version), og DWL-G520+.
Google's manglende svar kan self. godt opfattes positivt, den plejer nok at
kunne fortælle når ting ikke virker :)

Jeg kører pt. 5.2.1, men er da ikke bleg for at opgradere til en -current
hvis det skulle være nødvendigt.
Det ville dog være rart at høre om erfaringer _inden_ jeg river shrink-wrap
indpakningen af, for min 14 dages ombytningsret ryger jo nok samme vej som
indpakningen :)

/Jimmy