Re: Burgah og øl onsdag d. 28.07.2004

From: Thomas Alexander Frederiksen (none@thomasaf--arkolog.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 23 Jul 2004 - 12:44:49 CEST

Date: Fri, 23 Jul 2004 12:44:49 +0200
From: Thomas Alexander Frederiksen <none@thomasaf--arkolog.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Burgah og øl onsdag d. 28.07.2004

Dennis Kjær Jensen wrote:

> Lucky bastard (Her er der naturligvis tale om din kone - håber hun nyder at
> have fri :-)

*BLAM!*

> Klimt kl 18 plejer at være fyldt, og det er ikke muligt at bestille bord.
> Metrobar måske? Eller
> $den_der_der_ligger_lige_rundt_om_hjørnet_i_forhold_til_klimt_men_som_jeg_ha
> r_glemt_navnet_på er måske også en ide - det ligger vist tættere på
> Elmegade.

Good point - tættere på Elmegade er gåt(tm).

> Fint med mig. For en god ordens skyld mener jeg vi skal skrive kl 19.30 så
> folk der evt. vil drikke sig mæt i stedet for at spilde sine penge på at
> spise brugere også har en chance for at ramle ind i de sultne folk.

Jo da, men Ølbaren åbner først kl. 20:00, så det er nok et bedre
tidspunkt...

> ...der måske skal have opdateret sin signature lidt?

En enkelt af mine fire maskiner havde vist ikke lige fået nye dotfiles
siden 2003, det har den nu :-)

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
http://streaming.linuxforum.dk - se det før din nabo.