Re: Burgah og øl onsdag d. 28.07.2004

From: Thomas Alexander Frederiksen (none@thomasaf--arkolog.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 27 Jul 2004 - 05:59:43 CEST

Date: Tue, 27 Jul 2004 05:59:43 +0200 (CEST)
From: Thomas Alexander Frederiksen <none@thomasaf--arkolog.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Burgah og øl onsdag d. 28.07.2004

On Fri, 23 Jul 2004, Thomas Alexander Frederiksen wrote:

> Good point - tættere på Elmegade er gåt(tm).

Hvad med Skurks?

http://aok.dk/profile/10641

De har både burgah og wifi, og så en masse fusion/crossover-mad til de
der er trætte af at spise burgah hver gang...

Bordbestilling ser dog ud til at være en god ide, er der nogen der vil
kunne klare det(1)?

(1) Jeg drøner nemlig til Jylland i dag, og er først tilbage i morgen -
har lige noget jeg skal have hentet (noget med fire hjul og et rat og
den slags).

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
http://streaming.linuxforum.dk - se det før din nabo.