Re: Burgah og øl onsdag d. 28.07.2004

From: Dennis Kjær Jensen (none@signout--signout.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 23 Jul 2004 - 12:36:44 CEST

From: Dennis Kjær Jensen <none@signout--signout.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Burgah og øl onsdag d. 28.07.2004
Date: Fri, 23 Jul 2004 12:36:44 +0200

> Jeg har fri hele næste uge, både fra kone og arbejde
Lucky bastard (Her er der naturligvis tale om din kone - håber hun nyder at
have fri :-)

> Jeg foreslår at vi starter på Café Klimt kl. 18:00, men andre/bedre bud
> på burgah-sted modtages med glæde.
Klimt kl 18 plejer at være fyldt, og det er ikke muligt at bestille bord.
Metrobar måske? Eller
$den_der_der_ligger_lige_rundt_om_hjørnet_i_forhold_til_klimt_men_som_jeg_ha
r_glemt_navnet_på er måske også en ide - det ligger vist tættere på
Elmegade.

> Hvad øl angår vil jeg foreslå Ølbaren på Elmegade.
Fint med mig. For en god ordens skyld mener jeg vi skal skrive kl 19.30 så
folk der evt. vil drikke sig mæt i stedet for at spilde sine penge på at
spise brugere også har en chance for at ramle ind i de sultne folk.

> MVH/Thomas A. Frederiksen
...der måske skal have opdateret sin signature lidt?

> Registered Linux user #168164, http://counter.li.org
> http://www.usenet.dk/netikette - på forhånd tak.
> LinuxForum 2003, http://linuxforum.dk - see you there!

... Dennis