Re: openbsd, og manuel sourceinstallering

From: Michael Rasmussen (none@mir--datanom.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 05 Jul 2004 - 11:57:49 CEST

Subject: Re: openbsd, og manuel sourceinstallering
From: Michael Rasmussen <none@mir--datanom.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Mon, 05 Jul 2004 11:57:49 +0200

man, 2004-07-05 kl. 10:38 skrev Henrik Kramshøj:

> Jeg har ofte installeret postfix direkte fra source og nej det
> burde der ikke være problemer med.

Dejligt at høre - har dog også kørt fejlfrit i næsten 2 uger
> Vær dog opmærksom på HVOR du har installeret postfix
> /usr/local/bin eller har du bedt den overskrive sendmail?

Jeg har stadigvæk begge installeret. Bruger utility fra postfix:
postfix-[enable|disable] til at håndterer sameksistens. Virker hver
gang, der er gået ged i wrapperne til postsystemet.
> Hvis du overskriver sendmail med postfix går det fint, ....
> indtil den dag du opgraderer din OpenBSD til 3.5 (om nu igang ;-)
Ja, ja, jeg skal nok, men det skal lige planlægges ordentligt:-)

Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Get my public GnuPG keys:
mir datanom net