distcc på FreeBSD 5.x

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 05 Jul 2004 - 12:50:50 CEST

Date: Mon, 5 Jul 2004 12:50:50 +0200 (CEST)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: distcc på FreeBSD 5.x
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej.

Læste om distcc-kommandoen på
http://www-106.ibm.com/developerworks/linux/library/l-distcc.html?ca=dgr-lnxw07distccTips
via osnews.com, installérede programmet fra
ports-samlingen.

Jeg valgte GNOME og ATK-vinduer, men det ville tage
for lang tid, så jeg afbrød installationen, og ville
starte forfra. Sørme om den ikke bare fortsatte med at
installére gnome-relaterede filer.

Nu ved jeg godt, jeg selv bad om gnome og atk første
gang jeg ville installére. Men jeg troede at det var
nemt at fortryde, og starte fra nul. Når jeg lavede en
'make -n' sagde den, at den fandt en 'saved
configuration for distcc', som netop havde gnome med,
så make-proceduren ville installére distcc-gnome.

Så spørgsmålet er, hvor ligger denne 'previously saved
configuration for distcc'-konfigurations-fil?

Jeg har udført en 'portinstall distcc' som automatisk
rytter om, inden den starter en make. Jeg har lavet en
'make clean', fjernet distcc-mappen og lavet en cvsup
mod ports-samlingen.

Hilsen
Claus

Yahoo! Mail (http://dk.mail.yahoo.com) - Gratis: 6 MB lagerplads, spamfilter og virusscan