Re: Greylisting

From: Michael Rasmussen (none@mir--datanom.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 04 Jul 2004 - 17:48:08 CEST

Subject: Re: Greylisting
From: Michael Rasmussen <none@mir--datanom.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk mailliste <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Sun, 04 Jul 2004 17:48:08 +0200

søn, 2004-07-04 kl. 17:41 skrev Sven Esbjerg:

> Tjah, men så det jo heldigt at mange spammere ikke er særligt dygtige
> programmører... De fleste køber faktisk der spam software samt lister over
> emails og hvis man ser på hvad de får bliver de godt snydt. Men, men, men når
> man ikke selv kan kode såå...

Ja, det er også min oplevelse, så hvis man vil slippe for irritationen
med at modtage en masse spam, vil jeg stadigvæk anbefale det.

> [påstand]
> Det er lidt ligesom med computervira. Det er muligt at lave en rigtig nasty
> virus som formodentlig kan lægge 80% - 90% af verdenens computere ned.
> Problemet er bare at dem der i stand til at skrive en sådan virus er ikke
> interesserede i det.
> [påstand]

Hvorledes skulle det foregå? Før det kan gøre skade, skal den vil have
lov til at kunne eksekveres, og med root-rettighed?

Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Get my public GnuPG keys:
mir datanom net
http://search.keyserver.net:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE501F51C
mir miras org
http://search.keyserver.net:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE3E80917
FORTUNE PROVIDES QUESTIONS FOR THE GREAT ANSWERS: #15
A: The Royal Canadian Mounted Police.
Q: What was the greatest achievement in taxidermy?