Re: Greylisting

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 04 Jul 2004 - 17:41:12 CEST

Date: Sun, 4 Jul 2004 17:41:12 +0200
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Greylisting

On Sun, Jul 04, 2004 at 05:12:53PM +0200, Jesper Louis Andersen wrote:
> Min paastand er at den tid en spammer skal ligge i at producere et
> program der omgaar det ikke er stoerre end den tid det tager at
> producere et greylistingfilter.

Tjah, men så det jo heldigt at mange spammere ikke er særligt dygtige
programmører... De fleste køber faktisk der spam software samt lister over
emails og hvis man ser på hvad de får bliver de godt snydt. Men, men, men når
man ikke selv kan kode såå...

[påstand]
Det er lidt ligesom med computervira. Det er muligt at lave en rigtig nasty
virus som formodentlig kan lægge 80% - 90% af verdenens computere ned.
Problemet er bare at dem der i stand til at skrive en sådan virus er ikke
interesserede i det.
[påstand]

vh
Sven