RE: FreeBSD 4.10/5.2 og HP DL380

From: Jakob Kruse (none@jkr--secnet.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 01 Jul 2004 - 22:49:32 CEST

From: "Jakob Kruse" <none@jkr--secnet.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: FreeBSD 4.10/5.2 og HP DL380
Date: Thu, 1 Jul 2004 22:49:32 +0200

Hej Igen.

> Kunne du være lidt mere præcis omkring den første "grafiske" skærm?
> FreeBSD installeres via et tekst interface, men hen mod slutningen
> starter sysinstall xf86cfg op hvis man har valgt at installere
> XFree86 og at konfigurere den på det tidspunktl.
> Er det her den fryser for dig?

Så langt når jeg aldrig.

Jeg sætter cd'en i og starter maskinen.
Det første "grafiske" billede der dukker er hvor maskinen fryser.

Jeg har prøvet at disable forskellige ting i BIOS'en, men ingenting hjælper.

Jeg kan dog lige nå at se at den fejler på atkb(et eller andet) hvor den
prober en anden irq en den ønskede.

Håber det er lidt bedre forklaret.

Jakob