Re: hæfte om *BSD

From: Flemming Jacobsen (none@fj--fj.batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 20 Jan 2004 - 12:09:12 CET

Date: Tue, 20 Jan 2004 12:09:12 +0100
From: Flemming Jacobsen <none@fj--fj.batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: hæfte om *BSD

Thomas Hjorth wrote:

> Hvad skal man med unix, hvis man ikke kan engelsk?

Det er en voldsom forenkling af virkeligheden.

Vi begynder at se teenagere rode med BSD, og hvis jeg prøver at
huske tilbage til dengang (ja, der er langt, og styr så jeres
morsomheder :-) så var det ikke ligefrem teknisk engelsk jeg var
bedst til at læse.

Der er derfor god mening i at have noget begynderdokumentation på
dansk.
Om det så skal være en oversættelse af handbook (se Phils
erfaringer med og overvejelser herom i arkivet), eller en "kom
igang" bog er foreløbig et åbent spørgsmål.

        Hyg'
        Flemming

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj@batmule.dk
   ---===   If speed kills, Windows users may live forever.   ===---