Re: Embedded BSD

From: Jimmy Selgen (none@jsn--devlix.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 29 Feb 2004 - 21:16:34 CET

Subject: Re: Embedded BSD
From: Jimmy Selgen <none@jsn--devlix.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Sun, 29 Feb 2004 21:16:34 +0100

On Sun, 2004-02-29 at 19:41, Morten Winther wrote:
> Hej
>
> Jeg regner med at få min første soekris boks i morgen og så skal jeg til
> at lege lidt. Jeg har planer om at bruge den som en proxy radius server.
> Alt hvad den skal er at smide nogle radius pakker videre til en central
> radius server over noget VPN.
Det var da beskedne mål :)
Har da planer om at min skal køre apache2/postfix med spamassassin og
amavis, firewall, intern dns og dhcp.
Har så tænkt mig at smide en 2 1/2" disk i af en eller anden størrelse
.. bliver nok 20gb.

Men jeg påtænker at lade skidtet boote fra et write protected CF kort,
og så kun anvende disken til storage af mail/web sider, samt vscans DAT
fil, og self. /var

for ambitiøst ? :D

/Jimmy