Re: qlogic 2300 fibre channel kort på DL 380

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 11 Feb 2004 - 22:21:00 CET

Date: Wed, 11 Feb 2004 22:21:00 +0100 (CET)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: qlogic 2300 fibre channel kort på DL 380
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

> Brug lige -v næste gang.
>
> Jeg gætter på at den står og leder efter diske på
> dit SAN.

Du har ret. Da jeg kom ud kunne den ikke boot-disken.
Alle lamper lyser grønt. Ispfw ændrer i
scsi-navngivningen så den "gamle" scsi-disk hedder
da1.

> Hvis du ikke har sluttet fiberen til tage det meget
> lang tid
> før det nødvendige antal infrarøde fotoner
> tilfældigvis får
> formuleret "der er ingen" på din indgang.

Jeg havde koblet den på, glemte at sige det i forrige
mail.

> Gå også lige ind i qlogic's bios ting og reset alt
> til defaults,
> der er muligvis også en "operating system" setting
> du skal sætte
> til noget andet end "windows".

Fandt ingen ting der. Prøver imorgen at lave et loop
på kortet.

Foreløbig tak. Hvis det her virker, så giver jeg en øl
(eller to når kvinderne begynder at se flotte ud). Må
hjem til konen.

Hilsen
Claus

Yahoo! Mail (http://dk.mail.yahoo.com) - Gratis: 6 MB lagerplads, spamfilter og virusscan