Re: qlogic 2300 fibre channel kort på DL 380

From: Lennart Sorth (none@Lennart.Sorth--uni-c.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 12 Feb 2004 - 08:47:48 CET

Date: Thu, 12 Feb 2004 08:47:48 +0100
From: Lennart Sorth <none@Lennart.Sorth--uni-c.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: qlogic 2300 fibre channel kort på DL 380

Claus Guttesen wrote:
> Ispfw ændrer i scsi-navngivningen så den "gamle"
> scsi-disk hedder da1.

heh

Jeg nåede ikke at kommentere det i tide, - men jeg havde nøjagtig
samme aha-oplevelse da jeg satte en maskine op som SAN klient op
mod en IBM-shark. (også med et qlogic 2300 fiber kort)

Man kan formentlig bestemme hvilken SCSI device der skal komme
først ved at sortere PCI slottene (?), men jeg skulle bare
benchmarke filsystemer, så det bekymrede mig ikke, da jeg først
have rettet fstab :)

Hilsen

Lennart Sorth