Re: Ændringsforslaget til vedtægterne

From: Anders Soendergaard (none@anders.soendergaard--nokia.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 10 Aug 2004 - 14:26:21 CEST

Subject: Re: Ændringsforslaget til vedtægterne
From: Anders Soendergaard <none@anders.soendergaard--nokia.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Tue, 10 Aug 2004 14:26:21 +0200

On Tue, 2004-08-10 at 13:55, ext Poul-Henning Kamp wrote:
> Jeg vil gerne give Flemming ret: Der er ingen af delene der hører
> hjemme i vedtægterne. Man skal aldrig skrive ting i vedtægterne
> hvis der er en anden måde at klare problemet på.

Tja, keep it simple. Det er vel ikke nogen dum ide.

> Jeg synes det ville vre fedt hvis der allerede ved generalforsamlingen
> i år foreligger et tilbud fra nogen der vil arrangere næste års
> generalforsamling.
>
> Og jeg synes det ville være alletiders hvis nogen ville lave lidt
> af en "udflugtsdag" ud af det, så vi fik lejlighed til at hænge lidt
> ud sammen og få en hyggelig dag ud af det.

Hørt! Og jeg tror at det kunne gavne BSD-DK, hvis der i forbindelse
med afholdelse af generalforsamlingen kunne arrangeres lidt reklame
for arrangementet i lokalområdet, så vi samtidigt kunne gøre mere
opmærksom på os selv i områder hvor vi ikke var så godt repræsenteret.
Måske nogle flyers på det lokale gymnasium/universitet/etc.

Jeg har i hvert fald ikke noget problem med at komme rundt i Danmark
en enkelt gang om året hvadendten det står i vedtægterne eller ej.

Just my $0.02

--
/Anders