Re: Ændringsforslaget til vedtægterne

From: Poul-Henning Kamp (none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 10 Aug 2004 - 13:55:52 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Ændringsforslaget til vedtægterne
From: "Poul-Henning Kamp" <none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Tue, 10 Aug 2004 13:55:52 +0200

In message <none@20040810111419.GA85948--fj.batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>, Flemming Jacobsen writes:

>Til generalforsamlingen er der kommet et forslag om at ændre
>vores vedtægter således at:
> + Generalforsamlingen _skal_ afholdes i en weekend.
> + Lokationen _skal_ skifte.
>
>Se: http://soren-hansen.dk/~shan/vedtaegter-bsd-dk.html

Jeg vil gerne give Flemming ret: Der er ingen af delene der hører
hjemme i vedtægterne. Man skal aldrig skrive ting i vedtægterne
hvis der er en anden måde at klare problemet på.

Jeg synes det ville være fedt hvis der allerede ved generalforsamlingen
i år foreligger et tilbud fra nogen der vil arrangere næste års
generalforsamling.

Og jeg synes det ville være alletiders hvis nogen ville lave lidt
af en "udflugtsdag" ud af det, så vi fik lejlighed til at hænge lidt
ud sammen og få en hyggelig dag ud af det.

Poul-Henning

--
Poul-Henning Kamp       | UNIX since Zilog Zeus 3.20
phk@FreeBSD.ORG         | TCP/IP since RFC 956