Re: Linux-migrering i München stoppet midlertidigt

From: Jørgen Dichmann (none@jorgen--dichmann.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 05 Aug 2004 - 10:24:04 CEST

Date: Thu, 05 Aug 2004 10:24:04 +0200
From: Jørgen Dichmann <none@jorgen--dichmann.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Linux-migrering i München stoppet midlertidigt

Claus Guttesen wrote:

>Det er i relation til mulig (ulovlig) kopiering af
>kode til Linux-kernen, jeg tænker på. Hvilket andre
>patenter der er tale om, er (desværre) ikke nævnt i
>artiklen.
>
>Claus
>

>Yahoo! Mail (http://dk.mail.yahoo.com) - Gratis: 6 MB lagerplads, spamfilter og virusscan

Åh nu tror jeg , jeg ved hvad du mener.
Jeg tror du blander tingene lidt sammen. Problematikken drejer det sig
ikke om SCO søgsmålet, men om EU-patenter, der intet har med
SCO-søgsmålet at gøre.

En lille sød en jeg læste om var at Microsoft har taget patent på
enkelt-, dobbelt- og tredobbelt klik med musen - officielt vidst bare
for at være sikker på det ikke bliver taget af andre (!)

Mvh

Jørgen.