Re: Linux-migrering i München stoppet midlertidigt

From: Gitte Wange (none@gitte--wange.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 04 Aug 2004 - 20:13:09 CEST

Date: Wed, 04 Aug 2004 20:13:09 +0200
From: Gitte Wange <none@gitte--wange.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Linux-migrering i München stoppet midlertidigt

Claus Guttesen wrote:

> Det er i relation til mulig (ulovlig) kopiering af
> kode til Linux-kernen, jeg tænker på. Hvilket andre
> patenter der er tale om, er (desværre) ikke nævnt i
> artiklen.
>
> Claus

Så vidt jeg ved har det ikke så meget med sagen at gøre om hvorvidt der
er tale om noget kode i kernen der ikke burde være der. Det er
simpelthen frygten for søgsmål om at man krænker (52 mener jeg det er)
software patenter.
Endnu et godt eksempel på at software patenter bremser innovationen - oh
  well ...

Hilsen MamaTux a.k.a Gitte Wange