Installations menu i Samba

From: Allan Jensen (none@unik1971--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 05 Aug 2004 - 10:24:49 CEST

From: "Allan Jensen" <none@unik1971--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Installations menu i Samba
Date: Thu, 05 Aug 2004 10:24:49 +0200

Hej

Jeg er igang med at installerer den nye Samba fra Ports på en FreeBSD 5.2.1
Første gang man kører make dukker der en menu op, hvor man kan vælge hvilke
komponenter Samba skal ende med samarbejde med.
Efter make har hentet de pakker den nu har brug for og kørt færdig, fejler
den på nogle af de komponenter jeg har valgt. Jeg vil derfor gerne kunne
komme ind i den menu igen for at vælge nogle komponenter fra. Men hvis jeg
kører make endnu engang startes menuen ikke op, men begynder bare at
kontrollere om de forskellige pakker, som den skal bruge er tilgængelige på
maskinen og derved fejler igen.

Hvordan kommer jeg ind i den menu igen?

Når jeg så er kommet ind i menuen regner jeg bare med at jeg kan fjerne de
komponenter jeg alligevel ikke vil ha', ved bare at fjærne krydset. Funkgere
det sådan?

Eller kan jeg slette det arbejde make har lavet for at begynde helt forfra?

/Allan.

Find det, du søger med MSN Søg http://search.msn.dk/