Re: UPS nødstrøm

From: Gorm J. Siiger (none@gjs--sonnit.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 26 Apr 2004 - 10:50:48 CEST

From: "Gorm J. Siiger" <none@gjs--sonnit.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Mon, 26 Apr 2004 10:50:48 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: UPS nødstrøm

> Der er ikke tale om store installationer i dedikerede lokaler, men et
> par servere der pryder et lille kontor. Det er heller ikke vigtigt for
> maskinerne at kunne flage med en uptime på flere år, men derimod at
> HW/data er rimeligt beskyttet.
>
> Som sagt spiller prisen en rolle, så løsninger i den dyre ende er knapt
> så interessante pt. Et bud på en pris ville være < 3K.

PW5115 750i ca. 2.300,-
PW5115 1000i ca. 3.000,- (ekskl moms og levering)

> Dem har jeg også kigget på, men kan ikke lige finde en dansk forhandler.

Det er heller ikke nemt, du skal ringe til dem for at få en henvisning til
en forhandler. Men smid mig en mail hvis du er interesseret !

> Hmm... jeg kan godt leve med at serveren er ude af drift for
> vedligeholdelse af setup'et, så jeg anser bypass for mindre vigtigt....
> Med mindre det er noget, man ofte har brug for?

Næh, det sker sjældent. Og i denne installation vil den koste mere end din
ups :)

--
Gorm J. Siiger - SonnIT