SV: SV: Central Syslog server

From: Allan Wermuth (none@alw--it-service.sdu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 25 Apr 2004 - 07:31:37 CEST

Subject: SV: SV: Central Syslog server
Date: Sun, 25 Apr 2004 07:31:37 +0200
From: "Allan Wermuth" <none@alw--it-service.sdu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej

Det er endnu ikke afgjort om Syslog serveren skal køre Linux eller
FreeBSD....., mine kolleger har ingen erfaring med FreeBSD og er
Derfor mest tilhænger af at installere en "Rødhætte" :-(

På min arbejdsplads er der endnu mange, som ikke lige har "set lyset" ;-)

Jeg ved derfor ikke, hvor interessant det vil være, hvis valget falder
På en Linux server....?

/Allan Wermuth