Re: SV: SV: Central Syslog server

From: Per Engelbrecht (none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 25 Apr 2004 - 10:33:56 CEST

Date: Sun, 25 Apr 2004 10:33:56 +0200 (CEST)
Subject: Re: SV: SV: Central Syslog server
From: "Per Engelbrecht" <none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej Allan

Som udgangspunkt maa det besluttes paa baggrund af kompetancer. Hvis I
ikke har nogle BSD kyndige i huset, men har Tux kyndige, saa vaelg Tux.
Begge platforme kan loese opgaven.

Jeg er BSD-mand om en hals og ved godt hvad jeg ville vaelge, hvilket
der er der en helt indlysende grund til; de problemer jeg har stoed ind
i tidligere ifb. m. brug af Novell, NT/2000, Appleshare IP og RH/SuSE/
Mandrake har jeg ALDRIG moedt med FreeBSD eller OpenBSD !

Eller helt kort; Hvis NT/2000 er en budcykel, saa er Tux den gode
varevogn og BSD det perfekte lastvognstog - men igen, hvis der ikke er
nogen med koerekort saa er cyklen det eneste valg.

Det som du/I har bruge for, er en lastvogn.

mvh
/per
per@xterm.dk