Re: make buildworld

From: Allan Jensen (none@unik1971--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 20 Apr 2004 - 22:18:05 CEST

From: "Allan Jensen" <none@unik1971--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: make buildworld
Date: Tue, 20 Apr 2004 20:18:05 +0000

>Du skal huske at opdatere /usr/src også.
>Hav fx en src-supfile i stil med:
>
> *default host=cvsup.dk.FreeBSD.org
> *default base=/usr
> *default prefix=/usr
> *default release=cvs tag=RELENG_5_2
> *default delete use-rel-suffix
>
> # If your network link is a T1 or faster, comment out the following line.
> *default compress
>
> # collections,
> src-all
>
>og lav en cvsup -g src-supfile

>Ja, indholdet af /usr/src fx. ;-P
>
>--
> [...]

Det var da utroligt hvor det driller i dag. Jeg har nu kørt en cvsup med
src-all med succes. Jeg er så gået i single-user mode som der står i
håndbogen og kørt en

make buildworld

med succes regner jeg med. Den slutter iværtefald med:

gzip -cn /usr/src/usr.sbin/zzz/zzz.8 > zzz.8.gz

Jeg vil så gå videre med installworld, men

#make installworld
ERROR: Repuired proxy user is missing, see /usr/src/UPDATING.
*** Error code 1

Stop in /usr/src.
*** Error code 1

Stop in /usr/src