Re: Intel, HP eller Dell?

From: Kristian Rask (none@krask--mediac.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 12 Apr 2004 - 11:59:28 CEST


From: "Kristian Rask" <none@krask--mediac.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Intel, HP eller Dell?
Date: Mon, 12 Apr 2004 11:59:28 +0200

Hej Morten

Mine erfaringer relaterer sig til Dell

De er som følger:
Dell skulle have en medalje, jeg tror kun ganske få andre udenlandske
virksomheder har forstået det glade danske budskab om at integrere de
åndsvage i samfundet. De har gang på gang bevist, uanset hvad det drejer
sig, at de er grænseløst inkompetente.
- Ordrer bliver ikke effektueret
- Ordrer bestilles af firma A og levers til firma B med ordre bekræftelse
til firma C
- Odrer bestilles af X i firma A og leveres til Y i firma A. Desværre er det
der ankommer ikke det man har bestilt.

Skal de ud og udskifte en defekt DAT, hvilket haster idet den ene disk i
raid'et er defekt, så kommer de, udskifter DAT. ser at der er en defekt disk
i raid'et. Får besked på at de skal blande sig uden om, der skal tages en
backup før alt andet. Reaktionen på den kommentar og det at man forlader
serverrummet for at snakke i telefon, er at teknikkeren ignorere hvad man
siger, isætter en ny disk, *antager* noget om hvilke diske der er rummer
hvad og spejler den nye tomme disk over på den eneste fungerende.

"If you havent been to hell, you havent tried Dell"

Endvidere er der ingen Dell ansatte i DK der nogensinde har set en
skrutrækker. Med lidt grov generallisering kan man sige at alle DELL
ansatte udenfor USA, som det absolut vildeste har en uddannelse indenfor
Logistik.

Jeg ville *aldrig* købe en Dell, ihvertilfælde ikke i DK.

my 2 cents

Kristian



This archive was generated by hypermail 2b30 : Wed 15 Nov 2006 - 18:24:39 CET