Re: Intel, HP eller Dell?

From: Anders S. Jensen (none@doozer--freakout.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 12 Apr 2004 - 12:10:21 CEST

Date: Mon, 12 Apr 2004 12:10:21 +0200
From: "Anders S. Jensen" <none@doozer--freakout.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Intel, HP eller Dell?

On Mon, Apr 12, 2004 at 11:59:28AM +0200, Kristian Rask wisely wrote:
> - Ordrer bliver ikke effektueret
> - Ordrer bestilles af firma A og levers til firma B med ordre bekræftelse
> til firma C
> - Odrer bestilles af X i firma A og leveres til Y i firma A. Desværre er det
> der ankommer ikke det man har bestilt.

Sjovt, jeg har lige de modsatte erfaringer.
Jeg arbejder i en større Finsk elektronikvirksomhed, og når vi bestiller
fra firmaer med 2 eller 3 bogstaver (ingen nævnt, ingen ramt...) får
vi det i 200 pakker, med en 100% træfsikkerhed på at en eller flere
af de 200 pakker indeholder det forkerte, ankommer for sent eller ikke
passer i den samlede konfiguration. Dell er efter min erfaring den eneste
leverandør som kan finde ud af at levere det rigtige, til tiden, stort set
hver gang.

--
Mvh,

Anders Søndergaard