smstools eller alternativ til lille sms gateway

From: Michael Andreasen (none@michael--subwire.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 30 Sep 2003 - 15:34:30 CEST

From: "Michael Andreasen" <none@michael--subwire.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: smstools eller alternativ til lille sms gateway
Date: Tue, 30 Sep 2003 15:34:30 +0200

Hey... sidder med en 4.8 boks og en Nokia 6210 med datakabel

Jeg ønsker at lave en simpel lille sms gateway til eget brug + lidt
overvågning

Jeg har kigget på smstools ( http://www.isis.de/~s.frings/smstools/ )

Men maskinen låser hvér gang jeg starter det (jeg benytter cuaa0, er det
ikke seriel1?) – uden der skrives messages eller lignende hvad problemet
er/var.

Spørgsmål er nu om der er nogen der har erfaring med dette eller andre
alternativer, som kan give mig et lille fingerpeg i den rigtige retning?

Mvh
Michael