Re: smstools eller alternativ til lille sms gateway

From: Dan Larsen (none@larsendan--www.christmedia.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 30 Sep 2003 - 16:37:08 CEST

Date: Tue, 30 Sep 2003 16:37:08 +0200
From: Dan Larsen <none@larsendan--www.christmedia.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: smstools eller alternativ til lille sms gateway

Hey... Jeg har netop lavet en sms-tjeneste med gnokii og en 6210 med
datakabel paa cuua0... Det er lige nu blot et php-script der koerer
gnokii-kommandoerne og soerger for at smide data i mysql osv osv... Men
det virker alt i alt o.k... gnokii er lidt langsom, men jeg har kun skulle
saette en base op og skrive 300 linier kode, for at lave tjenesten, saa
det taget i betragtning, kan jeg godt leve med hastigheden... ;o)

Mvh
Dan Larsen

P.S. Naaarrrjjjj.... Jeg har ikke faaet sat min FBSD-box helt op endnu ;o)