Re: mrtg og cpu-oversigt

From: Anders Dyekjær Hansen (none@anders--dyekjaer.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 10 Sep 2003 - 08:44:11 CEST

From: Anders Dyekjær Hansen <none@anders--dyekjaer.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: mrtg og cpu-oversigt
Date: Wed, 10 Sep 2003 08:44:11 +0200

Hey Claus,

Jeg kopierede samtlige linier ind under min båndbreddeforbrug :
 Target[$CFGNAME]:
1.3.6.1.4.1.2021.11.9.0&1.3.6.1.4.1.2021.11.10.0:$COMMUNITY@$IPADDRESS
 MaxBytes[$CFGNAME]: 100
 YLegend[$CFGNAME]: %Busy=Green
 ShortLegend[$CFGNAME]: %
 Unscaled[$CFGNAME]: dwmy
 Colours[$CFGNAME]: GREEN#00eb0c,BLUE#1000ff,BLUE#1000ff,VIOLET#ff00ff
 Legend1[$CFGNAME]: CPU Utilization
 Legend2[$CFGNAME]: .
 Legend3[$CFGNAME]: Max value per interval on graph
 Legend4[$CFGNAME]: .
 LegendI[$CFGNAME]: CPU Utilization
 LegendO[$CFGNAME]: .
 Title[$CFGNAME]: $DEVICE
 PageTop[$CFGNAME]: <H1>$DEVICE</H1>
 Options[$CFGNAME]: nopercent, gauge, unknaszero
 Colours[$CFGNAME]: GREEN#00eb0c,BLUE#0000ff,GRAY#AAAAAA,VIOLET#ff00ff
 WithPeak[$CFGNAME]: ymw

og ændrede $CFGNAME til f.eks. localhost_cpu, $DEVICE til CPU samt $COMMUNITY
og $IPADDRESS selvfølgelig. Det virkede out of the box :-)

Memory forbrug, LOAD og SWAP fra
http://www.somix.com/support/mrtg_repository.php spillede også...

Min net-snmpd version er net-snmp-5.0.6.

~Anders