PHP4 compileret med pdflib og Oracle support

From: Axel Kellermann (none@axel.kellermann--get2net.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 09 Sep 2003 - 22:04:49 CEST

From: "Axel Kellermann" <none@axel.kellermann--get2net.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: PHP4 compileret med pdflib og Oracle support
Date: Tue, 9 Sep 2003 22:04:49 +0200

Hej

På min FreeBSD 4.8 compilerer jeg PHP med support for PDFlib og Oracle7 fra
portscollection. Efter noget ballade compilere den udmærket men ved start af
Apache 1.3.28 får jeg følgende fejl

Syntax error on line 237 of /usr/local/etc/apache/httpd.conf:
Cannot load /usr/local/libexec/apache/libphp4.so into server:
/usr/local/libexec
/apache/libphp4.so: Undefined symbol "__wrap_sprintf"

Efter en dag på google og php har fundet mange Undefined symbol, der hører
til forskellige moduler under appache, men jeg kan ikke finde forbindelsen
til ovennævnte: __wrap_sprintf.
Er der nogen der har et forslag?

Med venlig hilsen

Axel Kellermann