X på en laptop (med USB mus)

From: Michael (none@michael--subwire.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 24 Oct 2003 - 13:15:38 CEST

From: "Michael" <none@michael--subwire.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: X på en laptop (med USB mus)
Date: Fri, 24 Oct 2003 13:15:38 +0200

Så kom tilspunktet hvor jeg ville dumpe WinXP til fordel for FreeBSD5.1 på
min laptop.

Jeg indrømmer dog, at jeg ikke har den store erfaring med X på FreeBSD.

Når jeg installerer og under install bliver bedt om at konfigurere min mus,
fejler konfigurationen af X, pga af manglende mus.

Jeg kan kun vælge mellem en række PS/2 & Serielle tingester, hvilket min
bærbare ikke understøtter.

Nogen der vil hjælpe mig lidt videre så jeg kan returnere på job Mandag som
den (første) bruger af BSD (udover vores servere :)

Tillægsspørgsmål: Er FreeBSD5.1 det rette valg til dette? Det er ok for mig,
hvis der er småproblemer med denne version, men hvis det er helt håbløst,
hvilken skal jeg så vælge?

OS: FreeBSD 5.1
PC: Acer Travelmate 432LC

--