ny her i FreeBSD men vil meget gerne havde hjælpe til at få FreeBSD 5.1 til at kører på en IBM Thinkpad T23 model 2647-5lg

From: Martin Mathiassen (none@martin.mathiassen--dansikring.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 06 Oct 2003 - 10:56:16 CEST

From: "Martin Mathiassen" <none@martin.mathiassen--dansikring.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: ny her i FreeBSD men vil meget gerne havde hjælpe til at få FreeBSD 5.1 til at kører på en IBM Thinkpad T23 model 2647-5lg
Date: Mon, 6 Oct 2003 10:56:16 +0200

Hej jeg er meget ny i BSD verden og vil gerne havde hjælp til at installere bsd på min laptop med xwindows
så hvis der er nogen der er friske på at lærer lidt fra sig vil det modtages med stor tak
Da dem jeg normalt vender mod er meget travlt optaget for tiden så andre som har lidt tid til at hjælpe en newbie må gerne komme frem af busken
med venlig hilsen
Martin Mathiassen
reply to martin.mathiassen@dansikring.dk