Re: ny her i FreeBSD men vil meget gerne havde hjælpe til at få FreeBSD 5.1 til at kører på en IBM Thinkpad T23 model 2647-5lg

From: Flemming Jacobsen (none@fj--fj.batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 06 Oct 2003 - 11:04:06 CEST

Date: Mon, 6 Oct 2003 11:04:06 +0200
From: Flemming Jacobsen <none@fj--fj.batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: novice@bsd-dk.dk
Subject: Re: ny her i FreeBSD men vil meget gerne havde hjælpe til at få FreeBSD 5.1 til at kører på en IBM Thinkpad T23 model 2647-5lg

Martin Mathiassen wrote:
> Hej jeg er meget ny i BSD verden og vil gerne havde hjælp til
> at installere bsd på min laptop med xwindows så hvis der er
> nogen der er friske på at lærer lidt fra sig vil det modtages
> med stor tak
> Da dem jeg normalt vender mod er meget travlt optaget for tiden
> så andre som har lidt tid til at hjælpe en newbie må gerne
> komme frem af busken

Et spørgsmål som dette hører hjemme på novice listen, hvor jeg
nu flytter det over.

Det vil ydermere være en god ide at du beskrev hvad du havde læst
og hvad du havde prøvet, samt med hvilke resultater.
Det ville give folk en chance for at hjælpe dig fornuftigt.

Recipient notifications og requests for samme er ikke velset på
nogen af BSD-DKs lister.

        Hyg'
        Flemming

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj@batmule.dk
   ---===   If speed kills, Windows users may live forever.   ===---