Re: OpenBSD HP PA-Risc

From: Jorma Lindgren (none@jorma--jormalindgren.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 28 May 2003 - 00:36:27 CEST

Date: Wed, 28 May 2003 00:36:27 +0200
From: Jorma Lindgren <none@jorma--jormalindgren.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@BSD-Dk.dk
Subject: Re: OpenBSD HP PA-Risc

davs alle,

Det här är väl helt fel :-) och inte i närheten av vad du menar, men jag kommer till Köpenhamn imorgon (tordsdag) för att gå på Annie Lennox konserten i falconer salen.

Jag sitter på rad 20 och har på mig en OpenBSD t-shirt om någon känner för att titta förbi och säga hej. (jag är stor, tjock och har skägg - pratar obegribligt (både på svenska och på danska)).

Jag ska titta på anouncerne och hoppas på att kunna komma med på en riktig träff, men den tiden den sorgen.

med vänlig hälsning
Jorma