Re: OpenBSD HP PA-Risc

From: Jorma Lindgren (none@jorma--jormalindgren.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 29 May 2003 - 10:20:55 CEST

Date: Thu, 29 May 2003 10:20:55 +0200
From: Jorma Lindgren <none@jorma--jormalindgren.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@BSD-Dk.dk
Subject: Re: OpenBSD HP PA-Risc

Hej allesammans,

Nu fungerar det som det ska.

Jag körde lite tcpdump och kunde se att den inte läste filen. Dubbelkollade alla inställningar - såg bra ut. Kollade en gång till - såg fortfarande bra ut.

Bankade huvudet blodigt mot väggen.

Kollade inställningarna igen, såg att jag hade tappat bort ett p i ett directorynamn.

Döpte om directoryn med ett p.

Bootade upp maskinen och allting fungerade rakt av.

(njae. den är fortfarande inte installerad men den bootar).

mvh
Jorma

Ps. ett s.k. dyslexi-fel :-)

On Wed, 28 May 2003 00:30:13 +0200