Re: SCO's saganlæg mod IBM vedr. licensrettigheder

From: Peter Toft (none@pto--linuxbog.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 27 May 2003 - 22:48:26 CEST

Subject: Re: SCO's saganlæg mod IBM vedr. licensrettigheder
From: Peter Toft <none@pto--linuxbog.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: BSD vennerne <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: 27 May 2003 22:48:26 +0200

On tir, 2003-05-27 at 19:10, Poul-Henning Kamp wrote:
> In message <none@20030527165546.13439.qmail--web14101.mail.yahoo.com.lh.bsd-dk.dk>, =?iso-8859-1?q

> Selvom man måske nok kunne fristes til at holde USL/BSD sagsakterne
> højt mens man pegede fingre af Linux folket under sloganet "Been
> there done that" tror jeg bestemt ikke at det ville være hverken
> en værdsat eller vindende strategi.

Lige nu må vi bare presse SCO til at lægge deres "såkaldte" beviser
frem. Det er jo afpresning - og det rammer godt denne gang - at
Linux-leverandører ikke ved hvad der er galt, men at der er *noget*
galt.

Jeg tror ikke det er sidste gang vi ser angreb på open source systemer.
Jo mere populært det bliver jo mere bliver der sat ind mod det....

Vi har faktisk tidligere haft et pinligt problem med "lån" af kode
http://slashdot.org/bsd/01/09/24/1432223.shtml
som jeg ikke kan huske hvad der skete med.

--

Peter Toft, Ph.D. [pto@linuxbog.dk] http://pto.linux.dk What is the Matrix? Follow the white rabbit!