Re: SCO's saganlæg mod IBM vedr. licensrettigheder

From: Poul-Henning Kamp (none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 27 May 2003 - 19:10:46 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: SCO's saganlæg mod IBM vedr. licensrettigheder
From: "Poul-Henning Kamp" <none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Tue, 27 May 2003 19:10:46 +0200

In message <none@20030527165546.13439.qmail--web14101.mail.yahoo.com.lh.bsd-dk.dk>, =?iso-8859-1?q

>Der har været et interview med visse FreeBSD-udviklere
>på http://osnews.com/story.php?news_id=3415. Her siger
>de, at de tvivler på at sagsanlægget rammer BSD på
>samme måde, som det måske vil ramme Linux.

Selvom man måske nok kunne fristes til at holde USL/BSD sagsakterne
højt mens man pegede fingre af Linux folket under sloganet "Been
there done that" tror jeg bestemt ikke at det ville være hverken
en værdsat eller vindende strategi.

--
Poul-Henning Kamp       | UNIX since Zilog Zeus 3.20
phk@FreeBSD.ORG         | TCP/IP since RFC 956