Re: OT: Re: post formatering

From: Robert Martin-Legène (none@robert--martin-legene.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 12 May 2003 - 10:19:00 CEST

Date: Mon, 12 May 2003 10:19:00 +0200
From: Robert Martin-Legène <none@robert--martin-legene.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: OT: Re: post formatering

On Fri, May 09, 2003 at 02:39:08AM +0200, Henrik Lund Kramshøj wrote:
> btw så er der ref nedenfor til min politik for e-mail, den har jeg sat
> mig ned og
> brugt tid på at formulere, og den sikrer at jeg kan behandle mail
> effektivt
> - tror det tager mig højst 1-2 min at sortere/ordne 15-20 mails!

Hej Henrik.

Din email politik er sikkert fin.. men tror du virkelig folk læser den?
Selv om den står i din .signature så den skulle være nem at finde, så
kan jeg virkelig ikke få mig selv til bare at SE om den er værd at læse.
Den er sikkert fin, og du er sikkert også glad for den - men er folk
reelt ikke ligeglade?

Det er altså ikke ment som et personligt angreb af nogen art. Jeg tror
en email-politik kan være en god ting. Men som du siger... din email-
politik kan gøre så du bruger ~5 sekunder pr mail, så du har altså
travlt. Hvis jeg også har travlt, hvorfor tror du så at jeg har tid/gider
læse en tilfældig URL som du skriver i din .signature? Jeg synes bare
det er lidt en selvmodsigelse ;-)

> --
> Henrik Lund Kramshøj, e-mail fanatiker?
> hlk@{kramse.dk|inet6.dk|sikkerhedsforum.dk|security6.org}
> Please read email policy at http://www.kramse.dk/email

-- Robert Martin-Legene
   Jeg har ingen officiel emailpolitik, jeg læser bare aldrig post.