OT: Re: post formatering

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 09 May 2003 - 02:39:08 CEST

Date: Fri, 9 May 2003 02:39:08 +0200
Subject: OT: Re: post formatering
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On torsdag, maj 8, 2003, at 23:16 Europe/Copenhagen, Michael Hembo
wrote:

> Jeg syntes efterhånden at "MAN SKAL OPFØRE SIG SÅDAN HER" anarkiet har
> taget overhånd her på listen og det gør ondt på mig at se.

Eventuelt kunne du så skrive til bestyrelsen/webmaster at du gerne ser
reglerne ændret

Jeg har tidligere sendt opdateringer til dem og de lytter faktisk til
det vi siger, og de input
vi kommer med.

Hvis du blot fremturer med *klynk*klynk*klynk* "jeg synes I er dumme
fordi I bruger
SSH til maskiner og læser post i tekstmode" så siger det blot *plonk*
flere steder
- sorry hvis det er meget direkte, men det er et faktum at vi er ret
travle her I
foreningen og det er de aktive der sætter dagsorden - både her og på
IRC kanalen

og igen, hvis man "skik følge" får man hjælp, og ellers må man "land
fly"

btw så er der ref nedenfor til min politik for e-mail, den har jeg sat
mig ned og
brugt tid på at formulere, og den sikrer at jeg kan behandle mail
effektivt
- tror det tager mig højst 1-2 min at sortere/ordne 15-20 mails!

Og ja, hvis man ikke vil følge nogle spilleregler - der IMHO er
rimelige kan vi
ikke kommunikere effektivt - og så ser jeg hellere at vi IKKE gør det,
så stiger
mit blodtryk heller ikke ukontrolleret ;-)

Det gør forresten ikke mig ondt hvis der er mennesker i verden som jeg
ikke
kommunikerer med, man kan ikke være venner med alle.

Mvh

--
Henrik Lund Kramshøj, e-mail fanatiker?
hlk@{kramse.dk|inet6.dk|sikkerhedsforum.dk|security6.org}